Vart kommer ni ifrån?

Vart kommer mina nya läsare ifrån? Kul iallafall.. även om det bara är 4-5 st mer än vanligt så är det ju ändå något;)

Har precis lämnat in 3 uppgifter och har en masssa kvar att göra, dock är deadline på söndag men jag är stressad ändå. Har en stor uppgift till etik och livsfrågor, kollade igenom den nu och såg att den kanske inte skulle bli så jobbig som jag trott från början, förutom att jag måste ringa/besöka alla sorters olika ställen för att få svar på frågor som inte ens framgår i uppgiften, ska jag hitta på egna frågor då eller? Förstår inte.

Vi hade tänkt se en film ikväll, men jag tror inte jag orkar. Sängen låter mer lockande så jag tror jag ska besöka mister säng nu. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0