vad har jag gjort?

Nyss kom jag på mig själv genom att titta på klockan, jag kom även på att varken jag eller André har käkat något idag förutom några chokladrutor som fanns kvar sen igår. Vad har jag gjort idag? Inte mycket av värde, förutom att vi tog med Keiko ner på nydala och grannen som tog hand om en omplaceringshund, samt hennes vän med hennes hund följde med och Keiko och Molly (som grannens väns hund heter) lekte som om de aldrig fått leka förut. De sprang i cirklar och verkade aldrig bli trötta, men sen dess så har Keiko legat halvt utslagen hela kvällen för hon är så trött..men lika bra är väl det, att hon får leka tills hon stupar haha.

Annars har jag bara hållt på med massa html-koder hit och dit hela dagen och tiden har bara flygit iväg.

Kl 22.40 ska jag se thailandsturister i trubbel på 4an och sen ska jag nog hoppa isäng!


Varför André ser ut att ha en spiknäsa, inga tänder eller ska käka upp ett svärd gjort av gummi vet jag inte. Men jag har ju däremot en rätt bra batman pose!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0