Torsdag

Godmorgon!

Har just duschat och nu sitter jag här och känner mig lite stressad över att jag kommer att glömma ta med mig något viktigt..typ som min medicin fast den har jag nog aldrig glömt när jag ska någonstans.

Strax måste jag käka frukost då vi inte kommer kunna käka förrän kl 16 i sundsvall. Och så känner jag mig förkyld också .. så passande! Men jag kan inte säga att jag är förvånad, varenda gång jag ska någonstans längre bort så blir jag oftast sjuk .vet inte varför, kanske för att jag just oroar mig för att bli sjuk? Men det är så jävla kallt här på natten för vi är för snåla för att sätta igång elementen än haha.. så kanske inte så konstigt att jag brukar känna mig snorig och tjock i halsen när jag vaknar.

Nu ska jag fixa med det sista på datorn som måste fixas innan jag ska fara.. så som att föra över lite musik till mp3n och kolla mitt konto. Nästa gång jag skriver så befinner vi oss i hufvudstääden, hejdooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0