tjolahej

En uppgift avklarad, 2 kvar. Jag har varit lite irriterad, vilket jag ofta blir på uppgifterna man ska göra just för att jag tycker de förklaras så dåligt hur och vad man ska använda sig av när man ska göra det. Men det ska nog lösa sig ändå. Tror nog det kommer sluta med att jag gör dom två imorgon istället för just nu känner jag ingen lust till att sätta mig och försöka göra vykort avsett för en vårfest.. men vi får se.. min kreativa hjärna kanske vaknar till liv om ett tag.

Ikväll ska vi ha parmiddag, romantiskt va? haha.. nä men Tina och Rickardh ska komma hit och så ska vi göra tacos och sen blir det väl idol för mig och Tina och fable 3 för nördarna.. fast fable är faktiskt ett av de få spel som jag tycker om att spela.. och resident evil 5 hehe fastän det är lite för läskigt ibland.

Igår såg jag ju toy story 3 och den var bra, alltid lika kul med disney!

från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0