Tisdag

Godmorgon!
Mickis lämnade lägenheten klockan 8 imorse, så jag gick ut en snabbis med Keiko och sen gick vi båda in och la oss och sov igen,skönt. Sen när hon vaknade klockan 10 så drog jag på mig täckbyxorna som jag fått av mamma och gick ut på en promenad! Det gick faktiskt bra, till vi mötte en annan hund som ville leka också hahaa.. då blev det lite galenskaper. Och när vi började närma oss porten också, då började hon bråkas. Jag undrar varför hon alltid bråkar när man ska till att gå in igen.. hon vill kanske vara ute resten av liiiivet.. haha

En annan sak, så fick jag liite bättre betyg på min senaste uppgift som jag lämnade in till etik och livsfrågor, jag har legat stadigt på VG men nu fick jag ett litet + också ;) Så det känns bra.

Idag hoppas jag på att jag kan göra klart mina andra uppgifter, men jag har inte fått något lösenord ännu, så vi får se ifall det dyker upp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0