tisdag

Tjabba!!!

Kom hem från stan för en liten stund sen där jag gjorde lite ärenden, vissa mindre roliga än andra men nödvändiga. Scorette har ju öppnat här i Umeå i Up2 gallerian så jag gick dit, jag ville inte gå dit egentligen då det fanns en risk att jag skulle få med mig ett par dojor hem men jag lyckades hålla börsen stängd! Jiho duktiga jag. Kan ju bero på att de hade skit snygga skor men då jag provade dom så var det inte riktigt jag så det fick vara..men det är ju lika bra.

Idag ska jag plugga och sen måste jag städa lite också.. varför jag säger jag hela tiden när det gäller att städa är för att jag aldrig säger åt André att hjälpa till haha.. dock så lagar han mat jämt så jag kan tycka ibland att de jämnar ut sig även om laga mat inte alls är lika tråkigt som att städa.. även om jag vet att han skulle hjälpa om jag frågade men jag känner att jag är lite bättre på att städa än vad han är så då gör jag hellre det.. hahaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0