städa - check.

Har just städat hela lägenheten, André fick åka på att diska det stora berget av tallrikar, glas och bestick medan jag damsög, damtorkade och slängde en massa skit. Så nu har jag tänt ljus och det är SÅÅÅÅÅ MYSIGT!! Men vi skulle verkligen behöva tavlor och fönsterlampor haha.. de får vi fixa så fort vi har råd.

Nu sitter jag och väntar på att gå till Ica för att möta Plesner =)

Edit:
Tinas kommentar till det här inlägget är ju lite roligt när jag läser texten igen som jag skrev, men dam och damm..sak samma ;)

Kommentarer
Postat av: tina

hehehehehee, du är bara föööör söt! torka och sug dina damer du =) själv torkar jag och suger damm ;)

fint du har gjort här med bilden på keiko förresten!

2010-11-03 @ 17:24:54
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0