so you think you can dance

Jag satt och lyssnade på leona lewis - bleeding love och kom då och tänka på ett nummer som var med i so you think you can dance i en av säsongerna som var en av de dansnumren jag kommer att tänka på ibland bara för att det var så jävla bra. Och sen kom jag och tänka på fler nummer som jag tyckt varit så jävla bra så jag tänkte dela med mig lite.








Sen en jävla massa mer men alla jag vill lägga in från youtube så kan jag inte kopiera inbäddningskoden, "inbäddning inaktiverad på begäran" blä. Men några kunde jag ju slänga upp iallafall, så titta och njut och avundas alla dessa duktiga dansare för det gör jag.

Nu sitter jag och väntar på att Tina och Rickardh ska komma hit, både jag och André är sjukt hungriga så vi vill ha taaaacoooooooooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0