snögris

Vi kom precis in efter att ha varit på snökalas nere på nydala, Keiko var så jävla knäpp och galen och det såg verkligen ut som att hon hade "The time of her life." Jag tog inte med mig mobilen vilket jag ångrar då det hade blivit en rolig video att titta på efteråt. Nu sitter jag bara och räknar sekunder till hon kommer lägga sig ner och däcka haha.

MEN sån tur att André hade med sin mobil

Tyvärr tog klippet slut ganska fort för hon blev skita nödig och André ville inte fånga det på film..haha
Om man lyssnar riktig noga kan man höra att hon grymtar som en gris ibland.. därav "snögrisen" som André så fint kallar henne!

Men det är kul, nu önskar jag bara att hon var lite större och lite vettigare då hon brukar ha en tendens att bita på MIG men inte på André...why? Hon bet sönder mina byxor igår och idag bet hon ett hål i mina nya braiga vantar från stadium.. nu väntar jag bara på det värsta - att hon ska tugga ett hål i min nya jacka. André säger att det är för att hon tycker om mig så mycket haha jag tror snarare att hon vill döda mig i smyg.. nä skojar bara, hon är ju faktiskt bara en liten plutt än och har inte lärt sig att man inte ska bita i andras kläder (läs mina kläder) när man vill busa även om man säger åt henne på skarpen.. men det ska vi nog lyckas banka in i hennes lilla hjärna så småningom då hon är så duktig på ALLT annat förutom just när hon blir överbusig.. och att hon drar i kopplet men de ska vi ju lyckas lära av henne också.

Nu ska jag ta upp mina uppgifter och gnälla lite på hur jobbigt det kommer bli att göra dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0