så gick det med det.

Som jag vet och hade på känn så har det inte gått så bra med pluggandet..

Men jag försöker ta mig i kragen iallafall men jag hittar inte riktigt kragen.. kan ju vara därför att jag inte har någon  (hehe där var jag väl fyndig?). Ikväll går det iallafall en bra film på tv vilket inte heller är så bra som då kommer göra att jag ser på den istället... jasi.. Death sentence heter den iallafall och går på 6an kl 21, om det är den filmen jag tror det är så är den bra.. om det inte är den så kanske den är bra ändå.

Sen en annan grej som är ganska rolig, jag brukar köpa morötter att ha hemma lite då och då bara för att ha ett nyttigt tilltugg när man blir sugen på något, och så har jag börjat ge Keiko en morot ibland som hon får tugga på istället för sina tråkiga tuggben. Så gav jag henne en skitstor morot för ett tag sen, hon blev super glad och sprang iväg och tuggade på den. Jag tog fram en morot till mig själv och då kommer hon såklart och vill ha MIN morot istället.. varför gör dom så? Ganska roligt men ibland önskar man ju att hon kunde prata så att man förstår hur hon tänker haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0