pepparkaka

Haha jag orkade inte göra gröt.. så jag åt pepparkakor till frukost istället.. MM nyttig ;)

Iallafall så fick jag svar från min lärare och jag behöver inte lämna in nästa uppgift nu i veckan utan får göra det nästa vecka istället, GuUUUUuUuULLLD!!!

Nu har jag nyss varit ner i tvättstugan för att tvätta lite kläder och idag måste det städas också då jag vet i min hjärna att André kommer knappast orka städa när jag far bort haha..

Slänger upp några bilder på lillskruttan som jag tog för en liten stund sen, har fortfarande inte hittat mojängen så att jag kan föra över bilder från min digitalkamera så mobilbilder får duga.




Kommentarer
Postat av: Åsberg

är hundvakt åt en tik från kullen i natt... och jag inser när ja tittar på bilderna på keiko att hon å freja är ganska lik varandra medans mimmi är lite ,er kompakt, tjock som en köttbulle med kortare nos :P

2010-11-18 @ 21:58:24
URL: http://flikkanlinduuus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0