Paranormal Activity 2

Ikväll har jag och Plesner sett paranormal activity 2, ettan var bättre men tvåan är ju helt klart läskig den med, förutom att varken jag eller plesner gillade slutet på den.. kändes som att producenterna hade kunnat komma på ett bättre slut än det som var.

Annars så for plesner just hem och jag sitter och dricker bubblig saft gjord i Andrés sodastreamer, gött. Jag tror Keiko blev lite ledsen när hon for då plesner ligger på samma energinivå som Keiko ungefär så dom passar bra tillsammans haha ;)


jag bara älskar den här bilden, sååå söt och såååå liten, tagen av uppfödaren Linda :) Jag tror jag ska skicka in så jag kan få en förstoring på den här bilden och sätta upp som tavla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0