palt

Nyss har jag käkat palt och det var gött, nu ska jag fortsätta grubbla över min uppgift i Etik och livsfrågor och klia mig i skallen medan jag tänker precis som det ska vara när man inte förstår något.

I helgen ska jag till skellefteå också, KUL VA RÅRROURÅ?
Ska ta med mig trollet också då André ska till Norsjö och fira sin fader så tänkte jag att han skulle få vara lite hundfri.. är ju faktiskt skönt det också att kunna sova ut en hel helg ibland (säger jag som fått 2 hela helger och André inte fått någon haha).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt kul! Men blir du ledsen om jag vill täffa keiko mer än dig? Ja okejdå, då säger jag att jag vill träffa dig mer. Blev du glad nu? Jag visste väl det. Öhh, ja du har saknat mig! Pusselipusspuss

2010-11-10 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0