packa packa

Nu ska jag packa det sista, och jag och ståhl har kommit fram till att man behöver ju inte med sig så mycket som man tror egentligen, jag brukar vara expert på att packa med massa kläder som jag sen inte använder. Så packa smart ska jag göra nu, och som jag skrev tidigare, så att jag rymmer lite nya plagg när jag åker hem heh-he-he-he. Mitt sparkonto kommer att gråta av den här trippen, men det gör inget, jag sparar ju delvis för att kunna göra något kul också och inte bara sitta och spara till något jag inte vet vad det är. Men jag ska hålla i börsen.. lagom mycket ;).

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

Hah jag är redan nervös på hur mycket pengar som kommer flyga runt oss =) Ska försöka hålla i börsen iaf!

2010-11-18 @ 04:50:14
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0