onsdag

Igår städade jag inte, så jag måste göra det idag istället.

En annan grej som jag sitter och funderar över, varför hittar jag inga valpkurser i Umeå med start nu i vinter? Visst är det väl smidigare och roligare att kunna vara ute men ändå, känns lite drygt att vänta ända fram till våren men det verkar ju vara det vi kommer att måsta göra. Himmel..

Jag är sugen på att göra om min design på bloggen igen, helt.. men jag vet inte om jag kommer att orka göra det, för då kommer det sluta med att hela dagen fara till att jag sitter och svär åt alla koder haha.

Kommentarer
Postat av: hej

test

2010-11-03 @ 11:15:43
Postat av: Niclaskarolina

good job please keep on the good work

2011-04-27 @ 12:18:42
URL: http://niclaskarolina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0