ojsan då

Råkade visst sova lite länge idag, vaknade för en halvtimme sen ungefär. Men grejen är den att jag aldrig gillat att sova för länge, jag får alltid ont i huvudet då.. någon annan som har samma sak eller är är mitt huvud bara one of a kind?

Idag däremot ska jag göra bort mina uppgifter, jag har alltså låtsas att jag haft lov i veckan som de flesta andra studerande! Så jag hade tänkt se till att jag får ha en helg utan plugg för en gångsskull.. jag är bra på att skjuta fram saker och sen måsta skynda mig i sista sekunden! Nu blir det frukost/lunch sen ska jag och mitt onda huvud ta fram min kreativa sida så att jag får bra betyg heeeeehe.

Just de, filmen vi såg igår, Harry Brown var inte alls som gran torino men den var helt okej. Det enda filmerna hade gemensamt var att det var äldre män som hade huvudrollen.

Kommentarer
Postat av: tina

Äldre änkemän som tycker att området har blivit alldeles för kriminellt, de är båda ex-soldater och eftersom polisen inte gör något åt alla ungjävlar så gör dom själva det. Hmmm, ingenting gemensamt? :P

2010-11-04 @ 14:54:56
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0