Mickis, min räddare i nöden

Jag har ju skrivit tidigare om att Keiko drar som en galning i kopplet när vi är ute och går, och så kommer Mickis, min räddare och ger världens bästa tips om att göra kopplet liknande en Sele, som gör att när hon drar, så drar det åt just framför hennes bakben och vet ni vad? Det fungerar SKIT BRA, visst hon har fortfarande spänt koppel men hon drar inte ens i närheten lika mycket, och så om man drar tillbaka kopplet lite löst så saktar hon in. Jag känner mig lycklig, DET FINNS ETT HOPP!! hahaa

Annars så var bion helt okej! Nu är mickis och piercar sig och jag väntar på att hon ska ringa så att jag kan öppna upp dörren. Sen ska vi nog se någon film innan vi ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0