Måndag

Tjena hejsan, idag sov jag visst lite längre än vanligt,  vaknade halv 12 och blev nästan chockad över hur jag kunnat sova så länge, fast samtidigt inte då jag inte sov så mycket natten till söndag och igår låg vi uppe och såg film till kl 2 haha.

Idag har jag inte tänkt att göra så mycket, har bara en uppgift som ska lämnas in i veckan, och med tanke på att jag hade 5 stycken förra veckan så känns det lite bättre nu..inte så konstigt kanske. Så idag väntar jag också på att få tillbaka mina uppgifter, fick tillbaka en i morse på uppgiften jag gjorde på etik och livsfrågor, fick vg så jag går ju åt rätt håll iallafall haha, dock får jag nog glömma mvg:et i den kursen då det är som jag skrivit tidigare, sjukt svåra frågor och "hårda" kriterier för både vg och mvg.


Kommentarer
Postat av: Alextirill

Great Site thanks

2011-02-03 @ 10:16:57
URL: http://alextirill.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0