måndag

Kom hem från sjukhuset för en timme sen ungefär och har sedan dess suttit och frysit, det är så sjukt kallt ute nu att jag darrar sönder..daaarrrr.r...r..r.r.r..r.r.r.r..r.r.

Jag och Tina har hälsat på mormor som ska ligga inne till på torsdag för att hon testar en ny medicin och måste därför ha övervakning. Men vi hoppas ju såklart att medicinen ska hjälpa henne nu så hon slipper göra en farlig operation.

Annars så ska jag göra skolarbete hela kvällen och så ska jag nog lyckas klämma in så att jag kan se topmodel, vampire diaries och senaste avsnittet av Kenzas och Tyras show. Vill egentligen bara ligga och sova men det har jag inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Jensviktoria

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-04-07 @ 07:41:44
URL: http://jensviktoria.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0