Majs

Okej, jag kanske inte skulle ha tagit mobilbiljett till imorgon haha.. de står att biljetterna skickas senast 24 timmar före avgång men nu är det bara 50 minuter kvar till det är just 24 timmar kvar till vi ska åka. Så kl 17.00 kommer jag ringa och fråga vart mina biljetter är ifall jag inte fått dom innan dess.

Annars så har vi städat idag, och jag har just hämtat upp tvätten.. nu kanske det börjar vara dags att packa då jag ändå ska åka rätt tidigt imorgon? Kan ju vara en bra idé!!

André gick nyss och pantade alla 87 colaflaskor som vi hade sparat på oss idag haha.. + 17 st burkar. Jag trodde vi skulle få ihop iallafall 200 kr men ynka 160 kr blev det.. inte lika kul men nog mycket till att köpa billig mat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0