linnea

När linnea skulle sjunga crazy in love av Beyoncé tänkte jag "men hur hade hon tänkt där?", men den tjejja är ju verkligen ett GENI, huuur bra som helst. Men VARFÖR fick hon inte stående ovationer? Kanske inte publiken förstod hur jävla talangfull hon är som gjorde om låten på ett sånt unikt sätt och gjorde låten till sin egen.

Nu ska jag ta datorn av André och skjuta lite gubbar i ett spel och sen ska jag se fortsättningen av idol! Senare ikväll blir det nog film och sen ska jag sova och dreggla på min kudde!!


Update:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, Linnea förtjänade verkligen att vara kvar. Jag trodde att det skulle stå mellan henne och Jay i finalen men icket.. Jag tror inte att folket förstår riktigt hur jävla bra hon är, hon är överlägset mest musikalisk och talangfull av alla de tävlanden. Hade jag inte varit en fattig student så hade jag ringt och röstat på henne som en galning men nu blev det ju som det blev. HEJA JAY

Update 2:
Efter att ha kollat lite kommentarer på tv4.se/idol så såg jag att många skrev att Linnea tog ett annat bands version av crazy in love, och jag måste ju hålla med dem

Inte för att jag bryr mig speciellt mycket, Linnea var grym ändå, men då måste jag ta tillbaka lite över hur genialiskt hon gjorde låten till sin egen haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0