lätt fråga...

"Om du förnekar att det finns ett samvete, vilka problem kan det medföra?"

Den frågan ska jag alltså svara på nu och jag sitter som ett stort frågetecken och vet inte alls hur jag ska svara på det.

Men så tur att min MAMMA finns, jag ringde henne för ett tag sen och frågade hur hon skulle svara på den frågan och tillsammans kom vi på ett bra svar! Det är det som är dåligt med den här kursen, den går nästan inte att göra själv utan man behöver någon att diskutera med till man kommer fram till ett bra svar.

Nu ska jag fortsätta plugga till mina fingrar glöööder av allt smatter på tangenterna. Och såklart ska jag tagga till på TORSDAGG heheiahoeioOO =)))))))


SÅÅÅ kul vi ska ha(ja jag vet att jag skrev det i förra inlägget också haha), även om vi alla är fattiga studenter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0