Kväll

Nu sitter jag och väntar på att Rårå, Hanna, Johanna och Sandra ska komma hit, vi ska väl se film och snacka skit som man gör bäst som tjej. André sa för någon dag sen "Brukar ni snacka skit om andra tjejer du och dina kompisar?" och jag sa "Ja vadå det är ju jätte roligt?" och han förstod inte alls vitsen med det.. haha.. inte jag heller egentligen, men jag vet inte jag är en nyfiken jävel som gillar att höra skvaller helt enkelt.

Keiko ligger helt deckad vid skorna, hon brukar ligga vid dörren hemma i Umeå och nu ligger hon nästan PÅ skorna, hon vill väl ha full koll på ifall man försöker smita utan henne. Men måste gå ut med henne innan alla brudar kommer så hon inte skiter på golvet för att hon blir så glad .. skulle ju vara mindre roligt haha.

Kommentarer
Postat av: Albertvanessa

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 14:49:27
URL: http://albertvanessa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0