inget går framåt

Idag har jag inte alls gjort det jag sa att jag skulle göra, mitt huvud har istället dunkat och jag har varit galen för att jag måste inhandla en massa skit för att kunna göra mina uppgifter, känns ju mindre roligt men det är väl sånt man får ta kanske.

Ikväll ska vi istället, hör och häpna (eller inte häpna) dricka våran sista slurp av cola och käka våran sista godisbit, det här har jag ju sagt kanske 92489248 gånger sen i somras men den här gången är det faktiskt på allvar pågrund av att Andrés tänder är åt helvete och han får inte utsätta sina tänder för onödig skit som förstör tänderna ännu mer. Han kommer alltså måsta fixa till sina tänder som kommer att gå på en jäävla massa tusenlappar och då är det lika bra att sluta käka onyttiga sockriga saker som förstör både tänder och hälsan. Sen att jag inte kommit igång med träningen än är ju en annan sak, men de kommer de också... någon vacker dag. Nu ska jag leta upp en bra film och vila min skalle.. då ipren inte verkar vilja hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0