en sak till..

Innan jag far ska jag bara skryta lite så att mina kära föräldrar ska bli SÅ STOLTA ÖVER MIG!!

Jag fick VG på uppgiften jag lämnade in igår på etik och livsfrågor! Jag blev lite chockad då jag tyckte den var så krånglig och så många svåra frågor att svara på, men se där, min hjärna är smartare än vad jag tror !!!! Så nu mamma och pappa kan ni ju.. jag vet inte.. kanske köpa en biljett till thailand åt mig?? kanske... haha skoja bara.

Sen att jag fått mvg på alla utom en uppgift där jag fick VG i grafisk kommunikation kan jag ju också skryta om! Det går bra nu!!! Dock är webbdesignen jävligt krånglig, men inget G har jag fått änsålänge.. eller okej jag fick G+ på första uppgiften i etik och livsfrågor men det står VG i min studiestatistik så jag låtsas att det är vg ;)

ska jag snart fara !

Kommentarer
Postat av: mamsen

Gu va duktig du är =) Klart jag är stolt över dej, men det beror ju inte enbart på dina fina studieresultat utan för att du är du!

Hare så kul i Stockholm nu å sköt om dej!

2010-11-18 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0