1 november



Idag har jag inte gjort något vettigt, som jag skrev i det förra inlägget. Jag har ont i magen, huvudet och är allmänt trött. Vi har varit ute och gått med Keiko idag också, nu tycker jag nämligen det är dags att hon ska få börja gå på korta promenader dock så sliter hon så jäävla mycket i kopplet så jag får ont i mina fingrar, så vi ska nog köpa en sele och ser ifall hon sliter mindre med en sån. Och alla tips vi har läst om på internet för att få en valp att sluta slita fungerar inte på henne, sen kom min smarta hjärna på idag.. "undrar om hon sliter extra mycket för att hon är en draghund?" haahaa.. ni hör ju hur dum den frågan låter egentligen...kanske ganska uppenbart.

Nu ska jag se spårlöst på tv4+, sen kanske det okända eller så hittar jag någon bra film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0