Träningsvärk i ryggen

Jag har sån sjuk träningsvärk från i söndags och igår, i ryggen och runt revbenen, trodde inte man kunde få ont när man andas in av träningsvärk haha men tydligen, men de är väl bra då har jag ju tränat hårt (eller så var jag bara mest otränad i världen, jag gissar på det).

Nu ska jag strax bege mig ut i kylan/regnet för att ta bussen till jobbet, behöver jag säga att jag är opeppad? Nä men nu sa jag ju det ändå.



Student 2009 - Johanna jag och ståhl
Jag saknar er mina kära teatrare + alla andra som inte är med på just denna bild också såklart.

Kommentarer
Postat av: mika

höh förlåt...

2010-05-11 @ 17:41:06
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0