sover fast jag är vaken

Idag höll jag på att somna igen i utbildningsrummet, DÅLIG LUFT kan man lugnt säga att det är, så jag skyller på det. Har aldrig i hela mitt liv hållit på att somna under sådana tillfällen, så ja luften måste vara kassast i världen.

Träningsfri dag idag också , skönt för jag har sjuk träningsvärk fortfarande men det är väl skoj när man har träningsvärk enda ut i fingrarna!!! Nu gör jag inte ett skit, har just läst igenom ett dokument som vi ska ha prov på imorgon, och imorgon har jag omprov också på jobbet.. haha det låter så kul att man har prov på jobbet, inte så logiskt tycker jag. MEN MEN.. ett av dom måste jag ju nästan klara annars är jag ju sämre än sämst.

And that´s it for today people.

En till studentbild, Rårå blev bäst på denna bild, men pratar du verkligen i telefonen eller låtsas du bara för bildens skull?!

PS.Kan man ha en sån stor muskel som jag har på min vänstra arm där nere, eller är det bara en missbildning som ville hamna på bild? tåls att tänka på, eller är det den såkallade runkmuskeln kanske? dock så är ju jag högerhänt och ej av manligt kön. Haha nu skrattar jag åt mig själv i min hjärna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså ja, fagert!! Det kallas rungmuskel Linn!! ;)

2010-05-11 @ 22:58:48
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0