Skellefteå

Om ett tag drar jag till Skellefteå, och Tina gör mig sällskap i bilen. Blir att festa med alla 3are, det blir kanon kul! Sen självklart att träffa familjen också, har inte varit hemma på 1 månad nu, lite för länge sen tycker jag. Sen åker jag hem på Söndag kväll.. känns konstigt att säga att Umeå är mitt hem, men så är det ju nu för tiden.

Känns lite knäppt att inte komma hem till Pappa varje dag efter jobbet eller att fara och impuls hälsa på mamma någon kväll. Visst går det nu också, men det är lite längre och dyrt att ta sig HEM HEM nu. För skellefteå är mitt HEM HEM och umeå är mitt HEM. Haha jaja nu ska jag packa ner lite skit, sen ska jag se ett till avsnitt av flashforward för de va så jävla bra och sen sticker jag.





Kommentarer
Postat av: Remylinea

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-06-04 @ 16:10:43
URL: http://remylinea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0