polka jävel

Idag var jag så sugen på marabou polka (ja även fast jag käkat det i söndags) så jag var bara tvungen att köpa en. Och inte fan köper man en liten, nej man köper en stor. Och jag som inte tränat sen i torsdags börjar nu sakta men säkert få lite dåligt samvete. Eftersom vi också åt frasses till middag igår eftersom vi inte orkade laga mat. Tur att vi inte har en våg säger jag bara ;) nä men nu ska jag ge mig med onyttigheter(sagt för 32048203984 gången) i år.

Det var inte så kul att jobba idag, folk skriver på facebook "ÅÅÅ SOL !!!!!" och jag ser solen skina utanför fönstret, men där sitter jag och slavar för mitt leverbröd.. heter det ens så? Levebröd kanske.. fast lever-bröd lät ju roligare.

Jag skippar "den som blir brunast vinner"-tävlingen med mamma i sommar. Lär inte hända att jag vinner, kommer vara vitast av alla. Men då kan jag dra till utlandet när alla andra har slut pengar HAA_HAA_HAA skrattar högt i allas ansikten.


Kommentarer
Postat av: mamsen

"Leverbröd" - du är bara för SÖT!!!!



ÄLSKAR DEJ!!!

(Ps, du kommer säkert vinna vår lilla tävling ändå, för du har såååå ruggigt mycket mer pigment än vad jag har=egentligen ingen sport alls för dej!)

2010-05-18 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0