Onsdag..vill skriva fredag

Bara onsdag idag, veckorna går i slowmotion. Men två tidiga mornar till sen får jag sova, SKÖNT.

Igår köpte jag ett busskort också, 415 kr för 30 dagar och får åka hur mycket jag vill, rätt värt ändå om man tänker på att jag köpt sms-biljetter för ca 200 kr redan, och har inte ens varit i umeå i 2 veckor.

Nu vill jag klaga på att jag är trött:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG VILL SOOOVAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! så

Borde slänga in fler bilder i mina inlägg känner jag, trodde jag skulle bli bättre på det nu när jag har en webcam på min dator, men det är väl inte så kul med bara bilder på mig, och min vanliga kamera använder jag dåligt. Bra bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0