FlashForward

Lugn fredagkväll har det varit, men jag är så jävla slut. Nästan så jag känner att skita i att fara till Skellefteå imorgon, men de kan jag inte göra.. Sååå jag får pallra mig iväg ändå.

Har iallafall just sett första avsnittet av serien FlashForward, och det var skit bra, så nu lär jag väl sitta fastklistrad i det eftersom Vampire Diaries har haft säsongsavslutning och det lär väl ta tusen år innan nästa säsong börjar sändas. Bra serier är kul, jag tycker det är synd att Prison Break spårade så sjukt mycket eftersom att första säsongen av det var typ det bästa jag sett någonsin. Samma med Heroes.. varför ska allt spåra.. Därför har jag aldrig börjat se t.ex Lost, då alla som sett det säger att det är sämst efter första säsongen.

Men nu ropar serien mitt namn, så nu ska jag titta på meeeeeer :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha lite kul att vi nött/nöter samma serier :D

2010-05-30 @ 00:26:43
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0