Söndag gott folk.

Igår var jag så bakis som man inte borde få vara. Jag tror det är ett tecken att jag ska sluta dricka alkohol, tror jag skulle bli bakis om jag bara drack ett glas vin. Det är inte ok.

Iallafall så är det söndag idag, och eftersom Jurassic Park filmen gick på tv idag så ville jag se 2an och 3an nu.. så jag bara väntar på att procenten ska stå på 100. Sen hoppas jag på att jag får jobbet jag sökt här i Umeå.. de har ringt mina referenser så det måste ju betyda något åt det positiva hållet? Jag får låtsas som det, känns bättre då haha.

Jag tänkte slänga upp några bilder från i fredags, men ärligt så var alla bilder sjukt fula och oseriösa. Vi får se om jag ändrar mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0