sommartid och earth hour

Inatt ställer man fram klockan 1 timme till sommartid så 1 timmes mindre sömn imorgon. Och ikväll mellan kl 20.30 - 21.30 är det earth hour, alla (som vill) släcker ner alla elektriska apparater/lampor. Ärligt talat så kommer jag inte att göra det pga jag är själv hemma och jag skulle aldrig sitta själv i lägenheten med allting nedsläckt. Så världen får hata mig idag, I dont blame it!

Mjum.. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har tråkigt och är uttråkad och har tråkigt igen, och jag vill inte gå ut heller för att det är galet mycket snö ute och det blåser hur mycket som helst. Min bil är översnöad och jag kommer nog inte orka köra bil föränn snön har smält, jag var inte så taggad på att skotta. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0