ring ring

Jag sitter och kollar mobilen lite då och då på jobbet för jag tänker "undrar om jag har ett missat samtal från jobbet jag sökt", sen måste jag hejda mig själv med att tänka"men det var i påsk man skulle få veta..". Lite jobbigt men samtidigt lite spännande. Kanske kanske kanske börjar ett nytt liv i Umeå för mig i April.. Men samtidigt måste jag vara realistisk och inte hoppas på för mycket.

Nu har jag just tittat på spårlöst och jag vet inte om jag skulle vilja se det programmet med någon annan, jag måste få grina till det, det går inte annars. Det är ju så fiiint när dom får träffa sina släktingar..åå.. hehe

Men nu ska jag kika på boston tea party, jag har inte riktigt bestämt vad jag tycker om det programmet. Det är konstigt och intressant på samma gång. Goodnight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0