ge oss lite sommar

Imorgon är jag ledig fifan va nice. Och nu har jag just tittat på den nya showen som Bella och Tyra just startat med, (www.bellatyrashow.se) verkar ändå helt ok, förutom att det laggade genom hela programmet.. En liten miss kanske då de borde anat att så många skulle titta samtidigt spec då Kenza var deras första gäst.

MEN !!!!!!!! nog om det, så hemskt att jag gör reklam för mina 10 läsare om deras show...





Hanna rårå och moa vinner mitt val för roligaste uttryck på dom här bilderna.

Och sommarrrrr, jag vill ha sommarrr och alla samlade på ett ställe... ååå..nu ska jag grina lite åt att det inte är sommar och att alla är på olika ställen och jobbar eller går skola sen ska sova och sova så länge så mitt huvud trillar loss.

Kommentarer
Postat av: R

Hahahaha, jag vinner alla sådana tävlingar! Det borde typ va nå sorts pris!

2010-03-12 @ 06:21:31
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0