dating in the dark

Har just sett dating in the dark, det är egentligen ett hemskt program. Okej visst att man först ska lära känna insidan först, men efter varenda avsnitt går alla som inte tyck att den andra personen inte ser bra ut. Värt program, så förnedrande för de som blir lämnade. Nä ush..fast jag skulle ljuga om jag sa att det inte är en smula underhållande ändå.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen, går inget bra på tv och jag skiter fullständigt i om Skellefteå vinner hockeymatchen ikväll eller inte. Hoppas dom förlorar, sedan åker ut ur slutspelet och sen blir alla hockeyspelare golfare istället!




Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha joo jag såg att du skrev det men jag har som vanligt noll pengar på mobilen =) men perfekt

2010-03-30 @ 21:10:18
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0