bilder

Jag laddade över alla bilder från i fredags och tänkte att jag nog kunde lägga upp en eller två.. men det värsta är att jag skämtade inte när jag sa att alla blev super fula haha.


den här var nog den normalaste jag kunde hitta och då ser mitt öga ut som quasimodos rygg. Det jag tänkte skriva tidigare var att i fredags när jag vaknade var mitt öga blod-rött och igensvullet och det fick jag gå ut och festa med. Då var det ändå lindrigt på kvällen jämfört med tidigare och den här bilden visar inte riktigt hur fult det egentligen var, bara nästan.

Sen blir ju inte bilden bättre av att det ser ut som jag kliar mig på tissarna. (undrar om det bara är jag som säger tissar..) snyggt ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0