Vinden flyger

Soligt idag, men det blåser, varför ska det alltid blåsa här när det är soligt? Sämst ju.

Idag ska jag ut och powerwalka, kan hända att jag joggar..det beror på hur hurtig jag känner mig senare He-HE..hö
Nästa vecka drar jag till skellleffftettetettåå också, Mika har skolavslutning och så ska jag hänga med brudarna =) De blir kanon. Sen måste jag fixa pass också så att vi kan dra utomlands ;)

PS när det gäller min nya piercing så har jag inte alls klarat av att inte snusa, så snart får jag väl världens infektion. Men ärligt så är jag redan lite less på den, men den får nog stanna nån vecka till bara för att jag la ut pengar på det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0