varför stinker det????

Nej jag fes inte.

Det stinker i hela lägenheten, luktar bränt blandat med grillad mat. Har öppnat fönstrerna och dragit in luft genom näsan så att min hjärna blev till en ballong men nä det kommer inte utifrån, öppnade garderoben och där stank det verkligen. Vi har en såndär ventil där, kanske är det grannarna som grillar inomhus? Men varför skulle vi få luft från dom haha.. det är störande iallafall, blir nojjig över att det är någon som smälter och exploderar snart.

Iallafall så har jag tråkigt, jag väntar på att André ska komma hem från norsjö, suger att va själv. Imorgon ska jag dra på stan och göra lite ärenden också, sen ska jag och tina fixa stuff till turkiet, wiho bara 10 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0