turkiet? grekland? tunisien?

Jag har varit cp idag, jag har suttit och dregglat på min dator. Nä det har jag inte, sånt gör inte jag i normala fall. Men det jag tänkte skriva var att jag har suttit och tittat på hur många olika resmål som helst, mitt huvud snurrar som en JoOJOoOO.. jojo.. jaei.. Ser ut som att det blir turkiet kanske, bara för att det går flyg härifrån norrland, kändes jobbigt att ta sig till stockholm för 1 veckas semester !!!!!!!!!!!!!!!

Så peppa turkiet då, jag som sa att jag inte ville dit .. men så blir det säkert så ändå, så rolig jag är HA-Hai

Kommentarer
Postat av: Jimmytindra

Cool site ... I like it :)

2011-02-02 @ 17:45:31
URL: http://jimmytindra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0