tiden flyger iväg


Jag och Tina, småskitar.

Jag Tina och Mika, ingen aning hur gamla vi var, men små var vi ju iallafall

Ingenaning om hur gamla vi var här, men skulle gissa på 12, den där mössan var mitt allt haha Im so fly.


Här var jag nog 13


Måste ha varit 14, FJÅRTIZ


VAR VI 15 HÄR KANSKE? Jag tror det, eller så hade jag fyllt 16, jag minns iallafall att jag träffade plesner och ståhl på stadsfesten och så visste vi att vi skulle gå i samma klass på gymnasiet haha=)


sweet 16! eller var vi 17 kanske.. ehh... bra minne


Midsommar 08, 18 år och första gången jag träffade på André, och sen blev vi tillsammans ;) hehe


Sen tog vi studenten 2009!! JIHOOO

Och nu orkar jag inge mer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0