this dude can beatbox.

Okej, hysteri angående jordbävningen här i västerbotten. Jag låg i soffan och kollade på lost (som vanligt det tar ju aldrig slut) sen skakade soffan till och jag frågade andré om han kände att det skakade "nej" sa han då och vi tänkte att det var väl bara någon lastbil som körde förbi i super fart. Sen går man in på facebook och det enda man ser är statusar som handlar om jordbävning. Så ja då fick jag känna min första jordbävning, COOLT. Men var lugna människor, jorden går inte under föränn om 2 år ;) Vi hinner göra mycket på 2 år.

Gällande min rubrik så kom jag på ett klipp som jag såg flera flera flera gånger för några år sedan, och youtubade upp det och hittade det såklart:

Man kan ju inte låta bli att le!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0