snabba puckar, bra polisen!

Godmorgon!!!

Jag har varit lite orolig över att passen skulle bli stressigt eftersom vi var dit i onsdags förra veckan, men idag fick vi minsann sms om att våra pass var klara, så det tog bara ca 2½ arbetsdag, inte illa inte illa :)

Sen ska jag söka kurser till höst som jag skrivit i ett tidigare inlägg, men hari nte kunnat göra det för att jag inte varit folkbokförd i Umeå ännu, men nu ringde jag skatteverket också och nu äntligen är jag folkbokförd här, så då fixar jag kurserna idag också! Då jag och Tina ändå ska ner till stan och härja :) SOLEN SKINER (såklart , alltid då man ska göra något och inte har tid att sola) och allt är fixat, kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0