slempropp

Idag har jag ingen feber alls, men känns ändå som det pga jag har så slemmig hals och tätnäsa så jag blir hängig ändå. Och pga det så kommer jag inte alls kunna njuta av det fina vädret som valt att stanna nu heller, det är nog som jag sa till Tina "gud verkar inte vilja att jag ska kunna vara ute och bli brun" I-landsproblem i know. Men det känns lite tråkigt att det blir en lugn midsommarafton, hade helst velat vara ute i stugan och bara chilla men så blir det inte, eller dragit till skellefteå för att hänga med brudarna, men så blir det ju inte heller, utan jag får ligga här i lägenheten och snora och slemma för mig själv. Det är helt sjukt hur mycket slem som produceras, förstår inte riktigt.

Inatt har jag drömt om Lost, om och om igen, tror jag börjar bli skadad i hjärnan av lost.. men snart har jag sett klart alla säsonger jihooo. 5 dagar kvar tills vi sticker nu också ;) Så bara hålla tummarna över att min hals vill sammarbeta med min vilja. TJOHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0