skooor

Nu har vi varit på stadium och jag har inhandlat ett par löpardojjor, precis som jag sa.BRA LINN!! Sen köpte jag även ett par träningsbyxor, sportbh och en tshirt och ett smart bälte som man knyter runt midjan och fäster 4 små vattenflaskor på. Så jag kommer ju se ut som ett proffs, men att jag inte är det behöver ju ingen veta ;)

ADIDAS löparskor, rea 699kr, ordninarie pris 1099.

Lite bättre bild kanske.

Iallafall så hade jag ingen aning om att det finns olika sorters löpskor beroende på hur man springer, jag hade ingen aning om hur jag springer så jag frågade en snubbe där och då fick jag ställa mig på en platta samt gå en liten runway för att de skulle se hur jag gick. Tydligen har jag ett lätt pronation-löpsteg, så då passade dom här skorna för mig. Och det var ju dom jag ville ha också, för att det var REA. rea är bäst. Men nu är jag fattigare, inte bra. Om ett tag så kommer Tina förbi och då ska vi powerwalka eller bara promenera för att utforska nydala rundan så man inte springer vilse första gången själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0