Ska jag skratta eller gråta, äh jag gör båda

Har fortfarande kvar den eländiga hostan, men inatt fick jag iallafall sova lite mer än igår natt så det är väl positivt kanske. Alltid värst på morgonen och kvällen.

Det värsta kommer väl vara när vi sitter på planet och jag sitter och hostar och får arga blickar på mig av folk som tänker "DIN JÄVEL, om du smittar mig till min semester så ska du förbannas i helvetet" eller något. Men ärligt så tror jag inte att jag smittar, smittar hosta? Hostan kom efter min feber och har bara inte velat försvinna och André är då frisk än så jag tror inte jag smittar.

MEN nu ska jag in i duschen, sen ska jag packa och packa, sen klockan 14 kommer Tina och Rickardh hit med tinas packning eftersom jag och hon ska dela på en bamsestor väska. Sen vid 15 tiden sticker vi ner mot stan, kilar in på forex och växlar pengar, sen ska jag in på apoteket och köpa ett par öronproppar som heter Earplanes som ska hjälpa att tryckutjämna vid lyft och landning i planet så jag inte spräcker en trumhinna eller nåt. OCH sen ska vi käka och därefter vidare till flygplatsen. Dock blir det nog lite dövandring på stan eftersom planet inte går föränn 20.30 men det går nog bra ändå! JIHO inte länge kvar nu! Tjolahej tjolahopp

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

hhaha näääe allt är typ borta

men du får ha så roligt fast din hosta :D haha jag och ståhl hostade ju typ hela semestern men vad ska man göra=))

2010-06-30 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0