Sickness

HEJ ALLA GLADA
jag är inte lika glad, för jag mår fortfarande som en häng-häng. Min hals är tjock och jag slemmar och snorar och har lite feber fortfarande, dock inte lika mycket som igår kväll. Men jag sitter och nojjar över att jag ska få hög feber igen, då jag fick mest feber igår vid 21-22 tiden.. får hålla tummarna.

Imorgon är det midsommar, och jag har ingenaning om vad vi ska göra, om jag ens är frisk vill säga. Är jag sjuk, ja då blir det väl som idag, ligga hemma och hoppas på att bli frisk som en nötkärna. MEN jag hoppas såklart jag mår bättre så man kan gå ut iallafall, ska ju tydligen vara jätte bra väder i helgen och då vill man ju få lite frisk luft istället för att ligga insnöad i soffan hela dagen.

MJUU MJUU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0