proppar som flyger hejvilt

Okej, jag har varit ganska förbannad sen jag kom hem igår från Skellefteå, det första som händer är att en propp går så varken tv eller internet fungerar. Ringer André och gnäller och han förklarar vad jag ska göra för att det ska fungera igen, så jag går och fixar till det, men nä visst ska proppen gå DIREKT igen efter det. Så sådär håller jag på tills det äntligen fungerar. BRABRA tänker jag.

Sen när jag ska sova så blir jag nojjig, jag gillar inte att sova själv om man inte är full alltså för då spelar ju inget någon roll, men iallafall så blir jag irriterad över alla nya ljud som befinner sig i lägenheten som man inte tänker på när man har någon att sova med. Så slutar med att jag ser Lost till klockan 3 ungefär och sen slår igång spotify och lyckas somna.

Imorse när jag vaknade så traskade jag ut i vardagsrummet och ska slå igång både datorn och tvn, men visst fan har proppen gått igen. Just för det tillfället så hatade jag den här lägenheten, så jag ringer och väcker andré och säger att detta suger. Men då är det ju bra att han är så smart och säger att det är för att det drar så mycket ström i data rummet där han har sin dator så att jag ska dra ur allt förutom routern, och då fungerar det igen. HALLELUJAH.

SÅ, nog med tjat. Nu sitter jag och väntar på att Rårå ska skicka bilderna från i fredags , tyvärr tror jag ingen är blogg vänlig så jag får nog sitta och skratta åt dom själv, men så är det alltid. Varför ska vi alltid ta så fula bilder? för det är roligast! Nu blev det nästan för mycket text här och för lite bilder, men de spelar väl ingen roll. BUBUBUBU hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0