payback is a bitch.

Okej, jag skulle inte ha tränat igår, idag mår jag som en kratta. Vaknde 05.30 imorse av att jag höll på att frysa ihjäl så jag gick och tog mig en ipren, bytte täcke med andré då han har ett mycket tjockare täcke än mig, men låg ändå vaken i nån timme innan jag kunde sova igen.

Idag skulle jag egentligen ha följt med Tina till sjukhuset här i Umeå för att möta upp mormor som ska ta lite prover, har inte träffat henne på länge, så SÅKLART ska jag må skit just idag då vi ska ses egentligen. Är dock inte förvånad, det som jag däremot tycker är konstigt är att jag var sjuk för PRICK en månad sen, och  mådde ungefär lika kasst som nu. Tur är väl att vi inte sticker till turkiet föränn om 7 dagar, men bara för det så kommer väl André bli sjuk när jag blir frisk, brukar vara så också.

Men det är bara att hålla tummarna, sen är det ju sol idag också wow.. förvånad? nä.

Så idag ska jag bara ligga i soffan under filten och nöta lost, ska inte göra ett skit utöver det, förutom att gå ner i tvättstugan i eftermiddag och tvätta lite kläder, men det borde inte ta på krafterna speciellt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0